Thursday, June 10, 2010

Lawatan Ketua Pengarah,Timbalan Ketua Pengarah, Timbalan Pengarah, Ketua Penolong Pengarah dari ICU JPM, CDO Melawat Pejabat Daerah Kuala Penyu










Taklimat ringkas telah diberikan oleh Encik Leornard Poyong, Penolong Pegawai Daerah bhg. Pembangunan Kuala Penyu kepada rombongan akan aktibiti pembasmian Kemiskinan yang dikelolakan oleh pihak Pejabat Daerah Kuala Penyu . Maklumat keprehatinan ini telah diberikan kepada Pn Hj Normi Nordin dari Ketua Pengarah Bahagian Kemiskinan ICU JPM, Timbalan Ketua Pengarah Bahagian Kemiskinan ICU JPM Tuan Kamarul Arif, Timbalan Pengarah CDO Sabah Tuan Jainal Abidin, Ketua Penolong Pengarah Pejabat Pembangunaqn Sabah Tuan Zamlee Sabanah.




Hadir sama di sesi taklimat ini adalah Ahli Dewan Undangan Negeri kawasan N26 Kuala Penyu John Teo Mau Sing dan beberapa orang Pegawai rombongan Pejabat pembangunan Sabah sendiri termasuk wakil syarikat yang mengendalikan projek peningkatan ekonomi warga termiskin Daerah Kuala Penyu saudara Moni Epin dalam pemeliharaan cendawan tiram.

No comments:

Post a Comment