Monday, June 7, 2010

Jalan Pertanian Kampung Kalampun
















Jalan ini menuju ke kawasan pertanian dimana pekebun kecil mengusahakan tanaman getah, sawit setelah menanam padi bukit. pada masa in hasil komodoti telah mula di rasai oleh beberapa orang peladang kita, tetapi laluan untuk mengeluarkan hasil adalah sukar dimana sebahagian daripada permukaan jalan raya sudah runtuh mungkin akibat dari hujan yang terlalu deras.





Amai ini telah menghubungi saya dan berkata, YB tolong saya...





hasilku sudah mula keluar.. tapi jalan ini..penat saya..










Ya..kadang-kadang saya fikir mungkin Pegawai kita belum bersedia jalan kaki..pigi





tapi kawan kita yang suka kritikpun alun jua nampak paka? amun inda, memang bertubi lagi hentamannya..





saya suka teguran yang membina, biar kita sama-sama menbaiki kekurangan..warga kitani..

No comments:

Post a Comment